Rok s blogem

Krásný den vám přeji, dnešní článek je tak trochu speciální a to v tom, že přesně před rokem jsem vydala svůj první článek s názvem Hygge na tento blog.
Přemýšlela jsem nad tím, že bych tento článek ráda napsala a že bych ho ráda udělala takový speciální, radostný a jiný, výjimečný, ale pořád jsem netušila jak a ani jsem neměla žádné fotky, které by se mi líbili pro tento článek.. to se ale změnilo, když mi přišli fotky, z nichž už jste mohli vidět část v článku Outfit číslo 14., který vyšel před třemi dny, tedy 7. října 2021.
Těchto fotek mám dost a ještě pár vybraných vyjde v jednom článku, taky snad brzy a proto jsem se rozhodla tyto moje první fotky na blogu ze zrcadlovky uložit právě do tohoto článku. Tak jdeme na to, užijte si fotky a já možná ještě něco připíšu dolů pod ně, ale uvidím, jestli mě ještě něco napadne.
A nakonec pro pobavení pár mých crazy fotek, abyste trošku koukli pod povrch a zase trochu víc mě poznali, mé skutečné já.. a na těch fotkách je krásně vidět, že si ze sebe umím udělat srandu a občas mi i hrabe.. 😂

No každopádně s tím jestli mě něco napadne jsem to napsala špatně, ale nevím jak jinak to napsat.. zítra (10. 10. 2021) vstávám do práce a budu mít na vydání nejspíš jenom večer mezi denními směnami. Je toho opravdu hodně co vám chci říct, dávám si na to tak půl hodinky a pak bych šla ráda spát, tak snad to všechno stihnu a na nic nezapomenu, i když jak se znám zapomenu určitě na dost věcí. Každopádně nebudu to už protahovat a okecávat..
Mám na vás dobrovolnou otázku, protože jak jsem říkala v posledním článku volby dělají zlou krev, proto jsem to nechtěla říkat ani já, ale na druhou stranu jsem zvědavá. Proto tuto dobrovolnou otázku pokládám a já si ještě promyslím, zda vám to sama řeknu, případně v nějakém příštím článku. Nestydím se za svou volbu, stejně nevyhrála a myslím, že jestli se vůbec do čela probojuje, tak to bude ještě boj na dlouhou trať nebo jakže se to říká.. 😂
A jak jste asi pochopili, otázka zní: Koho jste volili? Případně podle jakých kritérií jste volili?
Já jsem třeba (například) nechtěla podporovat zavedení eur.
Přesto děkuji všem voličům, mám radost jako malé dítě. Myslím si, že tato země potřebuje změnu jako sůl a je jenom dobře, že ANO někdo porazil, i když třeba jen o kousek..
Kdo mě nesleduje na Instagramu, tak určitě začněte. Myslím si, že tam jsem nejvíce aktivní a celé moje prožívání letošních voleb (a nejen to) jste mohli sledovat v přímém přenosu na mém stories.. upřímně jak už jsem psala snad všude: Nikdy jsem volby takhle neprožívala a myslím si, že už ani nebudu!
Každopádně tímto téma volby tady končím, už jsem chtěla napsat, že samozřejmě než jsem se z nich vypsala, tak jsem zbytek zapomněla, ale nakonec se mi rozsvítilo.. hurááá!!
Chtěla jsem napsat, že nevím jak vy, ale já na sobě za ten rok, co píši tento blog vidím a cítím neuvěřitelné změny. Přijde mi, že jsem se strašně moc v životě po všech stránkách posunula - po duchovní, mentální, názorový = rozumový - ještě musím zamakat trochu víc na té fyzické a bude to komplet! 😆
Ne to si samozřejmě dělám srandu, ani po jedné z těchto stránek nemám vyhráno a nikdy mít nebudu a tak je to dobře.. člověk se stále vyvíjí, učí, přizpůsobuje novým situacím a proto by si nikdy ani na okamžik neměl pomyslet, že má po jakékoli stránce splněno a už se o to nemusí starat. Jak říká jeden můj velmi dobrý kamarád: ,,Člověk by se sebou nikdy neměl být 100% spokojený" jinak je někde chyba.
Kdyby jsem měla shrnout tento blog do tohoto odstavce, řekla bych, že i ten blog teda mimochodem prošel spoustou změn a vývojem, který taky doufám (pokud se na něj nevyprdnu) nikdy neskončí.. chci na něm pracovat, chci pracovat na sobě, chci aby vás články bavili, abych měla o čem psát, aby mě psaní bavilo nadále tak jak mě baví a naplňuje dosud, chci to postupně celé rozšiřovat, ale s tím teda budu ještě muset počkat, ještě vy budete muset počkat, protože to ještě nějakou dobu potrvá, ale víc prozrazovat nechci a nebudu.. protože nemůžu! Děkuji za přízeň (víte moc dobře, komu z vás to je určené).
Chtěla jsem to shrnout ještě jinak, lépe, ale momentálně mě nějak nenapadají slova.. možná jsem ještě chtěla napsat, že mě před rokem, když jsem vydala první článek ani nenapadlo, jak o rok později budu muset vyspět, abych mohla zodpovědně zvolit podle svého nejlepšího vědomí a svědomí pro Českou republiku budoucnost. Samozřejmě my všichni dohromady, nejen já.. přijde mi, že předchozí věta vyzněla povýšeně a namyšleně, ale opravdu tak myšlená nebyla.
Každopádně se ke mně nedávno dostalo, že jsem prý namyšlená, že se mi to povídá za zády.. no nebudu lhát, zamrzí to, protože si nemyslím, že bych s někým jednala povýšeně či nějak namyšleně. Ale jestli takto působím, tak se můžu jenom snažit si na to dávat pozor, i když okolí mi tvrdí, že tak nepůsobím, že to jsou prostě jen čisté pomluvy a v tom případě s tím nic neudělám. To je i část duchovního postoje, neřešit co si o vás myslí druzí.. jestli si to o vás budou chtít myslet, ať už jde o cokoliv, tak s tím nic neuděláte, i kdyby jste se třeba postavili na hlavu.
A většinou to říkají lidé s nízkým nebo žádným sebevědomím a ještě se spoustou mindráků, kteří se chtějí cítit lépe tím, že vaše sebevědomí shodí, ublíží vám a užijí si svou minutku slávy, proto takovým lidem tuto radost prosím nedělejte.. važte si sami sebe! Samozřejmě sebevědomí musí být zdravé, povýšenost také není správná cesta, ale pokud máte zdravé sebevědomí, není chyba ve vás, ale v nich.
Každopádně to jsem odbočila, chtěla jsem jen říct, že ještě před rokem bych určitě na volby nebyla vůbec připravená a možná právě díky nim vidím v sobě a na sobě ten posun. Nevím co k tomu momentálně víc dodat, takže přejdu k poslednímu bodu, který jsem vám chtěla říct dneska. Tedy poslednímu, pokud jsem na nějaký nezapomněla.. 😁
A tím posledním bodem je, že mi v příštím týdnu začíná na cca týden další dovolená, takže se snad můžete těšit na další super články.
Tak krásný zbytek večera a dobrou noc 😴👋

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Muffiny z kiwi

Zapečená rajčata s balkánem a těstovinami

Taška Toffifee