Outfit číslo 14.

Tak dnes pro vás mám další outfitový článek. Ale než s ním začnu, ráda bych řekla, že články s těmito fotkami budou asi 3, protože jich mám spoustu a ještě jsem se to rozhodla rozdělit, ale víc nebudu prozrazovat, počkejte si, uvidíte, pochopíte.

Takže bunda z About you tady. Uznávám, že jsem dlouho uvažovala zda si jí nechám a nakonec teda ano, i když cesta k tomuto rozhodnutí byla velmi dlouhá a klikatá.
Každopádně tričko staré, dostala jsem ho od Ježíška a proto opravdu netuším odkud je. Opět bohužel nikde nemůžu najít žádné podobné, natož pěkné, proto vám sem dám tip na tričko, které se mi líbí tady, jinak mám pocit, že je to aktuálně na všech eshopech katastrofa, alespoň za mě z toho co jsem našla.
Kalhoty a brýle proklik tady. Boty a kabelka proklik tady.

Musím říct, že s fotkami jsem skutečně spokojená, takže snad brzy znovu nějaké pěkné nafotíme.. 😊
A vám přeji krásný zbytek dne 🙏😇

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Muffiny z kiwi

Zapečená rajčata s balkánem a těstovinami

Taška Toffifee