Hygge

 Ahoj všem 😊

Abych začala úplně od začátku, tak jsem dnes vůbec neměla v plánu psát něco na blog, ale jak už to tak bývá, počasí mi moje plány zhatilo a tak přišel najednou čas na plán B. Původně jsem chtěla jít s psíky do našich městských lesů, kolem řeky, přes louku si udělat krásnou procházku, ale někdo měl plány jiné.. a tak, když venku začalo pršet, jsem se rozhodla, že si půjdu číst a udělám si i něco na počítači. Nejdříve mělo jít pouze o fotoknihu, ale když jsem viděla některé ty fotky, dostala jsem možná nápad, možná náladu, ale nejspíš oboje, že bych mohla sepsat první článek a odstartovat tak mojí vysněnou "kariéru". A jelikož vůbec tento článek odstartovalo podzimní deštivé počasí a následné fotky s knížkou a svíčkami, tak mi přijde nejlepší a nejvhodnější tento článek pojmenovat Hygge.


Nenapadá mě, čím víc hygge popsat. Svíčky, tlumené světlo lampičky, teplý svetr, teplá deka/peřina, horký šálek čaje, popřípadě na mlsný jazýček nějaká dobrota a hlavně v neposlední řadě knížka.. a jak jste si asi mohli všimnout, momentálně se o hygge zajímám trochu více, protože kdo je bystrý, tak už ví, že i moje knížka nese název Hygge.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Muffiny z kiwi

Zapečená rajčata s balkánem a těstovinami

Taška Toffifee