Muffiny z kiwi

V dnešním článku bych vám ráda předala recept na další muffiny, tentokrát z kiwi.
Ingredience:
  • 240 g (4 ks) kiwi
  • 250 g hladké mouky
  • 80 g třtinového cukru
  • 5 g prášku do pečiva
  • 1 ks vejce
  • 75 g rozpuštěného másla
  • 70 ml mléka
Postup:
  1. Kiwi oloupeme, omyjeme a v misce rozmačkáme vidličkou na co největší kaši to půjde.
  2. Přidáme mouku, cukr, prášek do pečiva, vejce, mléko i rozpuštěné máslo a všechny suroviny pomalu a postupně propracujeme v hladké těsto bez hrudek.
  3. Hotové těsto pak plníme ze 3/4 do formiček a vkládáme do předehřáté trouby. Pečeme na 180 - 200°C cca 20 - 25 minut.
Je to takový chuťově decentní recept, ale moc dobrý. Tak dobrou chuť! 😋

Jinak tu mám v záloze další, řekla bych i dlouho očekávaný, outfitový článek, pár téměř úplně zpracovaných témat, která mám zapsaná na seznamu a mohla by v brzké době snad vyjít a teď jsem pár dní zpět začala hlídat Arsinku.
Kdo sleduje můj instagram, tak už to ví, i když možná jsem to už zmiňovala i zde, každopádně si říkám, že bych mohla udělat takový krátký článek a shrnout si tam tohle období, kdy hlídáme tu naší princeznu, protože i když doufáme, že tu bude ještě dlouho, minimálně tak 5 let, tak ale už je ve věku, kdy každé hlídání může být to poslední.
Kdo by nevěděl, tak Arsince už táhne na 14 let, které oslaví v lednu.
Ale to už se netýká dnešního článku, to jen takový mini náhled do zákulisí, co se chystá a plánuje, tak ještě jednou dobrou chuť a zase příště.. paa 👋

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zapečená rajčata s balkánem a těstovinami

Taška Toffifee