Taška Toffifee

Dnes jsem si řekla, že bych vám v tomto krátkém článku mohla napsat krátký příběh o tom, jak jsem přišla k této tašce. Tento článek vlastně primárně vzniká díky těmto fotkám, protože jsem je chtěla zveřejnit v nějakém článku, jelikož se mi neuvěřitelně zalíbili, ale netušila jsem kam je mám zařadit. Napadl mě jen jeden článek, který vyjde už velmi brzy, ale přišlo mi, že tam by ta taška vůbec nevynikla. Takže jsem se nakonec rozhodla pro samostatný článek.
Abych pravdu řekla, tuto tašku si objednala moje mamka poté, co zjistila, že když koupí 4 ks něčeho od značky Toffifee a zadá kódy uvnitř krabiček, tak si může objednat nějakou tašku s volitelným vzorem, který si sama bude moct vybrat. Toto s mojí pomocí provedla a po nějakém určitém času vybírání z opravdu krásných vzorů (třeba tam byly tito vysmátí smajlíci : 😂, což byl hned po těchto lištičkách můj druhý favorit, že mi přišli asi nejhezčí..) jsme společně nakonec vybraly tyto lišky.
Znovu, abych byla upřímná, nejdříve jsem si říkala, že je to kýč jak bič, a že to bude nosit jenom mamka, jak chtěla na nákupy.. ale já to určitě nosit nebudu. 😂🙈
Tak zkuste hádat jak to dopadlo.. mamce tašky přišlo na nákupy škoda a hlavně na ně si je kupovala, že to jinde moc neutahá.. no a ve chvíli, kdy taška přišla mi přišla neskutečně roztomilá, takže jsem jí vlastně mamce okamžitě zabavila. 😆
Takže výsledek? Mamka je pro změnu zase bez tašky (ne, že by si ji nemohla nikdy vzít, ale téměř ani nemá kam) a Karolínka to zase jednou krásně vychytala, protože přišla jako slepá k houslím k nádherné tašce.. 😇

Děkuji ❤


Jediné co koukám, že mi ta bunda tady dělá docela břicho, ale to bude asi tím svetrem pod ní, protože ve skutečnosti takové břicho nemám 😂🙈

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Muffiny z kiwi

Zapečená rajčata s balkánem a těstovinami